Jak zhubnout 5 kg

zhubnoutChystáte hubnout a potřebuje něco nutně shodit? Jak toho docílit, aby pak nenásledoval jo-jo efekt. Třeba vám pomůže několik rad v našem článku, jak zhubnout 5 kg. Sepsala jsem několik rad, které jsou velmi důležité pro úspěšné hubnutí.
Nečekejte, že zhubnete 5 kg za týden nebo za dva týdny. Pokud by se vám to nějakým způsobem podařilo (třeba nějakou zázračnou dietou), počítejte s tím, že vše naberete zpět a navíc ještě s bonusem v podobě většinou dvou kilogramů navíc. Aby se tak nestalo, hubněte pomalu a účinně. Správně by se mělo hubnout za týden 0,5 - 1 kg. Pokud budete mít dostatek trpělivosti a hlavně silné vůle, tak zhubnutí 5 kg vám dá zabrat necelé dva měsíce.

A jak se k tomu dopracujete?

Důležitých je několik bodů:

Pravidelná strava

Správné hubnutí je založeno na pravidelném příjmu potravy v malých porcích pětkrát až šestkrát denně. Porce by neměly být příliš velké. Po jídle byste neměli mít hlad, ale ani nesmíte být přesyceni. Neměli byste konzumovat sladké pokrmy, sladkosti, smažené a tučné pokrmy. Naopak je velmi žádoucí, abyste zvýšili příjem zeleniny a dostatečně pili neslazené tekutiny.
Každý den by měl začít snídaní (celozrnný chléb se sýrem nebo vločková kaše), pak následuje lehká svačina, po ní oběd, který by měl být dietní (přírodní kuřecí říze, brambory), následuje svačina, večeře, která by měl mít velmi málo sacharidů (chléb, těstoviny, rýže) a naopak by k ní mělo být dostatek zeleniny a k tomu třeba ryba. Na druhou večeři si můžete 1 kus zeleniny, ne ovoce, které by se nemělo v podvečer a večer už vůbec jíst.




Pravidelný pohyb

Dále je velmi důležitý pohyb. Cvičte alespoň třikrát týdně po dobu jedné hodiny. Poslední dobou je oblíbená na hubnutí Zumba. Tak ji zkuste, třeba vás to bude bavit. Je jedno jakou pohybovou aktivitu si vyberete, důležité je, abyste vydrželi a aspoň trošku se při ní zapotili. Jde o to, aby byl tento pohyb aerobní například Zumba, spinning, jízda na kole, veslování, aerobik,... K tomu přidejte i návštěvu posilovny nebo posilujte doma.
Brzy uvidíte výsledky i na vaši postavě, že tam již není tolik tuku a že je postava pevnější.

Zkuste vydržet dva měsíce dělat něco pro sebe a pro své zdraví. Pokud máte nadváhu, stačí zhubnout 5 kg - alespoň pro začátek.


Další články o módě najdete v novém magazínu pro ženy a dívky BuďKočka.cz.